söndagen den 25 Juli

Heeejsan igår så hade jag en riktigt trevlig kväll med mina töser Julia,Linnea,Cornelia och vi hade det riktigt roligt hela kvällen lång. Vi satt i palles lägenhet och chillade och snackade och lagade lite makaroner och köttbullar på
kvällen och sen åkte vi en runda med mattias och tobbe. Så vidare till Höör och där träffade Linnea en kill kompis
så åkte vi med honom och ja jag vet inte om jag ångrar det eller inte men i alla fall så körde vi till kristianstad eller ja utanför Kristianstad och så skulle vi till ett mentalsjukhus
för "skoj" skull :o och ja när vi kom fram FY FAN vad rädd jag var kan jag säga er. Men jag och Linnea gick dock inte
med in dit:o , men sen så var det ett gammalt barnhem precis bredvid så jävla läskigt och fönsterruterna var igentäckta med någon sorts av brädor ja det var riktigt läskigt. Men ja jag
och Linnea samlade ihop mod och gick in i barnhemmet med dom andra och det var riktigt läskigt där inne och det
såg ut som en svin stia. Aldrig mer mörkt och mitt inatten var det också så det var ju inte mycket bättre hahaha.
Ja sen efter vi hade varit där så körde vi vidare till macdonalds för vi var hungriga klockan 4 på morgonen hahah
lite knäppa kankse? men men sen var det hem och sova och jag och Linnea låg och snackade lite om andar och sånt innan vi somnade så klockan blev ungefär 6.00 innan vi somnade och sen vaknade jag klockan 12 idag och sedan dess har jag varit vaken och nu strax så ska jag äta min frukost/midda som blir mammas hemmalagade panbiffar med nypotatis och hennes brunsås mumms det kommer sitta riktigt fint i min mage sen. :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0