Lördagen den 17 Juli

Lördag

Heeejsan :) , nyss ätit frukost och jag är trött som tusan idag kan jag säga.
Jag somnade inte förrens klockan var 04.38 och vaknar till en gång vid 10 tiden
och var jätte kissig och sen så somnade jag snabbt om för jag var inte pigg då för
5 öre, sen vaknade jag nu vid 12.00 och gick upp och tog på mig mys kläder och nu
sitter jag i bäddsoffan som jag har sovit i inatt. Det blev flingor och mjölk och två
mackor med jordgubbs sylt till frukost namnam :) , Idag så ska jag på fest och jag
kan bara säga som så här jag är ju inte alls taggad eftersom jag somnade så himla
sent inatt. men men det kommer säkerligen bli roligt :D
Kommentarer
Postat av: PERFEKTIONIST

sv: Det är bra med mig. :) Själv?

2010-07-17 @ 15:03:19
URL: http://perfektionist.se/
Postat av: Nathalie

hoppas du får en bra helg:)

2010-07-17 @ 16:09:02
URL: http://liborius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0