Tisdagen 28 december

Tisdag

heeejsan vaknade imorse vid 09.30 och så la jag kvar i sängen
till klockan var 10.00 riktigt skönt.
Sen så kom Jonathan och sen så gick jag upp och gick ut med dogge en
runda och sen vidare hem till mamma.
så nu är jag här och hon ska passa Dogge idag snällt av henne.
För jag ska iväg till löddeköpinge idag med Jonathan vi ska hem och träffa
Linn det ska bli roligt.
vi ska kanske och shoppa loss också inne på centersyd riktigt roligt hoppas
att jag hittar någonting fint som jag vill ha.
och sen är det ju som så här att jag och min älskling har 5 månader idag.
Så vi får se vad vi ska göra för någonting mysigt idag men kanske skriver
mer ikväll puss så länge :)

hgf


min snygga Fiiis cornelia :D
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0