om mig


20 saker om mig


1
Jag röker
2 jag fyller år den 10 Januari
3 jag älskar min pojkvän
4 jag är en glad tjej för det mesta
5 jag har blåa ögon
6 jag tycker om att blogga
7 jag gillar att vara för mig själv ibland
8 jag älskar mysiga hemmakvällar
9 jag snackar med en kurator en gång i veckan
10 jag har så oerhört underbara vänner
11 jag var mer kille än tjej när jag var liten
12 jag skrattar väldigt högt
13 jag har spelat fotboll
14 jag var smalare innan
15 jag tycker spindlar är äckliga
16 jag är mörkrädd
17 jag är lätt skrämd
18 jag älskar att lyssna på lung musik
19 jag tycker jätte mycket om att tänka tillbaka på det bra
20 jag gillar att ta bilder

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0