Måndagen den 28 December

Måndag


Heeeejsan nu är det bara en vecka kvar eller nej inte ens de, utan det
är bara 4 dagar kvar på detta året det känns inte verkligen någonstanns.
Men så är det och detta året har gått riktigt snabbt vill jag bara säga att jag tycker.
Men jag har haft det riktigt bra detta året visst att det också har varit dålig i mellan åt
men mest bra och possitivt.
Jag kan börja med att jag är så fruktansvärt glad över att jag blev vän med min bästa kompis
igen och att vi tog tag i de.
Det gör mig stolt överglad inom mig och ja det går inte beskriva det med ord så glad jag blev.♥
Jag har haft en fantastiskt fin och rolig och obeskrivlig sommar med en massa bra vänner och
var och badade mycket, och det var då i början jag träffade min älskling också för den underbara delen.
Jag har haft en jätte bra och mysig jul med min familj och älskling fina klappar och sen när vi spelade de roliga spelet plus att Jimmy också var med det får jag inte glömma.
här kommer bilder som beskriver mitt år. ♥♥♥♥


hsdry

Jag och julia en kväll då vi drack och var på fristan och sen åkte vi med Ted hahah.


grse

Innan lundakarnevalen hahahah. :D


rtsh

Jag och min syster när vi skulle till körskolan :D

hyserh

Massa fina bilder :D



tdjk


:D

errsyh






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0