kräftskiva

Jaaa precis jag är hos min pappa ikväll med mina syskon
förutom Amanda som inte kunde följa med tyvärr lite synd.
Men ja det är trevligt och jag har roligt längesedan man träffade
faster och hennes sambo och så, så det är jätte trevligt.
Sitter ute i ett party tält och dricker lite med måtta och har det
roligt men imellanåt så blir det så kallt fast än att man sitter med
en filt runt om sig plus att jag har pappas tjocketröja på mig :)
som värmer gudumligt mycket kan jag ju säga.
Men nyss så ringde min käraste pojkvän till mig och sa att han kanske
skulle komma hem idag och guuuud så glad jag blev. :D
Kommentarer
Postat av: sandra

hej fin blogg

2010-08-28 @ 20:54:21
URL: http://sandriisss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0