jag förstår inte hur snabbt tiden igentligen går?

Jag fattar inte var veckorna, dagarna månaderna tar vägen.
Det går så himla snabbt dom bara far iväg asså.
Det är redan 1 hel vecka sedan du försvann jag förstår inte det.
Att det går så snabbt, visst jag kan vara ärlig och säga att det har
kännts som om det vore 3 veckor minst. Utan att se dig och att du
inte finns där för oss. Det har jag fortfarande inte förstått att det är
på riktigt. Ditt skratt, varje dag man kommer hem efter skolan så
ropar du alltid Heeeeej Mathilda har du haft det bra i skolan idad?
Ååååh jag fattar inte att detta är på riktigt jag vill att det ska vara
en saga eller overkligt. För detta vill jag inte vara med om jag vill att
det ska vara Du och mamma liksom synd bara det är vissa problem
som måste ändras på för att det ska fungera mellan er.
Jag vill höra dig skratta och må bra igen inte att du ska gå där ute
och mår dåligt och inte ha någonstanns att ta vägen liksom.
Det är bara hemskt att tänka tanken att du kanske inte får någon
mat under dagen och att du kanske inte mår bra som du säkert inte
gör just nu iheller. Men det kan jag ju säga också det gör inte jag iheller
för 5 jääävla ören nu när detta har hänt ännu en gång.
Man mår liksom bara dåligt av att tänka på hur du kanaske mår och när
man äter så vill man igentligen inte det iheller för man vill bara komma till
dig och ge dig det istället. Du är som en pappa sför oss alla eller i alla fall
för mig och det vet jag att du vet att jag tycker så mycket väl.
Detta är så jävla fruktansvärt och jag vet inte hur jag ska hantera det längre.
Visst jag har många jag litar på och som jag snackar med om detta men det
hjälper mig knappt för det är inte det jag vill det är att du ska hitta din lösning
på hur du ska göra för att släppa detta skitet.
Jag tänker på dig minst 100 gånger om dagen och det är inte en lögn det.
Jag vill kunna snacka med dig och ringa dig och höra från dig om allt är bra
med dig varje dag. Men det går inte nu eftersom du har slagit in fel pinkod
3 gånger. Jaaa jag vet också att jag kan inte hjälpa dig utan det är bara du
som kan göra det men om jag hade kunnat göra det så hade jag redan gjort det
för längesedan. :`( Jag har så himla många bra minnen med dig tillexempelt
nu denna sommaren alla flipp och skojigheter vi gjorde. Badade spelade mini
golf och solade vi grillade god mat, vi spelade kup och massa annat också roligt.
Tänk så har jag redan haft min chans att görar allt detta med dig som jag inte kan
göra nu framöver i tiden i mitt liv. Fy fan vad hemskt säger jag bara jag vill igentligen
inte ens tänka så men jag tror att det är så tyvärr :(
Jag vill ha dig tillbaka igen :((((


Jag älskar dig Christian Göransson :(<3

kh






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0