.

inatt sov jag hos alexandra och det var jätte roligt men jag
somnade typ ganska tidigt kl var ungefär 1 .
alexandra somnade typ inte förrens halv fyra imorse
sen skulle hon upp igen halv 9 mmh och sälja en av hennes hästar.
men jag sov faktist till halv 11 jätte skönt :)

sen gick vi och åt frukost macka och flingor.
efter det så åkte jag faktist hem duchade och gjorde mig iordning.
och satte mig vid datan med lite faktist.
ikväll har jag varigt med may nicolas,cornelia,hampus och bowlat.
sjuuuuuukt härlig kväll får jag säga asså det var riktigt skoj men
klotet kom allt i rännan då och då hahaha :) men jag är inte
mästare i bowling så :) .

vad har ni gjort kväll mina puddingar?;) puss <3
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0