entr`e

idag vaknade jag vid halv elva gick upp på toa och la mig i sängen igen var trött ...
mjaaa la kvar där till klockan var halv 12 riktigt skönt med lov veta att man kan ligga
kvar huuuuuuur länge man vill .
sen väckte jag Cornelia tyckte hon skulle vakna hahah snäll syster jag är ibland:)
sen åt jag och hon frokust två mackor och joggi mumms det var riktigt gott.
sen duchade jag av mitt hår ovh sminkade mig sedan körde vi till entr`e ovh ikea ..
först ikea för pappa skulle handla soff bord som vi hittade kanon bra och sen köpte vi
lite små saker som ljus och sånt mysigt .När vi var klara på ikea körde vi till ENTR`E !
och jag fick en jätte jätte fin kläning som jag ska ha till janes 20 års fest :D nöjdaste
flickan hihi :Den svart ganska kort men guuud vad fin den är jag är helt kär i den

mjaa sen käkade vi jag käkade pen mackaroner med oxfile och det var jätte mummmms .

kommer bilder från denna dagen imorgon

 

hur är det med er denna fina kvällen då pusss mina sötnosar :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0